Thursday, February 17, 2011

Demam...

Salam...

Today is my day off work.Got some family errand I have to take care.Plus, I catch a fever since yesterday.Hahahaha.. But I feel much better this morning.I hope it stay that way.My uncle is here.He got here on Tuesday at the LCCT.It's good to have him here.It's been a long time since the last time I met him.he will stay here until this Sunday.

Hmm..Semalam lagi aku dah start demam sebenarnya.Dah la demam,sampai je office semalam kena marah.Punya la tak larat,satu pun aku tak argue walaupun ade point of arguement.Tak larat nk bukak mulut.Hahaha..So,senyap je la.Aku buat je la keje aku.Pastu petang ade meeting pulak.Pun kena jugak,walaupun tak teruk or obvious tp still kene hentam dengan lembut dn berhemah.Hahaha...Tapi nak buat macam mana,keje dgn org kan mcm tu la.Hari ni aku off.Ade hal sikit dgn pakcik aku.Dapat la jugak rest untuk recover from demam ni.Tengah hari kang nk keluar pulak.Dah la panas terik,harap2 tak kene demam balik.Aku cuti hari ni,adik aku pun cuti hari.Bukan main lagi,mengalahkan org kerja.Tapi biar la,baru lps ujian katenye.


Minggu depan aku punya dateline.Sempat ke..? Sempat kot,tak banyak dah.Keje mcm aku ni,mmg main dgn dateline la..Kene pandai urus masa.Tapi tu yg aku fail tu.Time management.Hahaha..So,kdg2 keje aku mcm tak terurus.Hahaha..Tapi takpe,nnt aku blajar urus masa.Hehehe..O.k la..Nanti aku menaip lagi.Nak buat benda lain..Chow..

No comments:

Post a Comment