Wednesday, February 9, 2011

Back On..

Hello world..

Assalamualaikum..Dimulakan dengan Bismillah..Haaa..Baru masuk office.Blogging jap baru buat kerja.Nak buat kerja pun idea takde ni.Mcm mana nak buat ni.Dateline makin dekat.Bukan makin dekat,makin drag.Hahaha.Susah jugak buat kerja sorang2 ni.Takde member nak ajak berbincang.Aku ni bukan bijak sangat.Nak tanya pak Google,lagi tak paham aku.Hahahaha..So,pandai2 la nak hidup ye Danil..

Hmm.. Sekarang tengah kecoh dekat Mesir rakyat depa dok protes sana,merusuh sini.Semua sebab nak suruh Presiden Hosni Mubarak berundur.Habis negara porak peranda.Banduan pun berkeliaran lari dari penjara.Harta benda musnah,nyawa terkorban.Yang aku risaukan rakyat kita kat sana,ramai plak tu.Bukan sorang dua.Tapi Alhamdulillah belum ada berita buruk tentang diorang.Dah ramai jugak yang government kita bawak balik Malaysia.Yang masih ada di sana,aku harap diorang selamat.Marilah kita sama doakan keselamatan rakyat kita di sana dan juga keselamatan umat Islam di sana yang tak tau apa2 tu.Amin..Kita berdoa jugak,supaya negara terpelihara dari benda2 buruk mcm tu.Amin.

Sedar tak sedar kereta aku,Cik My tu dah nak masuk setahun dah.Nak kene renew plak roadtax ngan insurance.Waaahh..Banyak pakai duit tu.Dalam tempoh baru nk jejak setahun ni jugak kereta aku tu dah kene hentam dari belakang.Hari kedua tahun 2011.Hahaha.baru balik tengok wayang tu.Bengkok dan patah tayar.Dua minggu tersadai dalam bengkel.






Langgar lari tu.Tapi tak depat kesan owner kereta.So,pakai insurance aku la.Burn NCD aku..huhuhu..Takpe la,redhakan aje.Benda nak jadi kan.Lepas ni kene lebih berhati2.Huhuhu..O.k la.Nanti aku menaip lagi.Chow.

No comments:

Post a Comment