Wednesday, February 2, 2011

Danil's here..

Holla world...

Hahaha..This is my first post for this year and just my third post of my so called blog.Hahaha..It seems,I'm not quite a blogger.It's 2011.This year I'll turn 25.Hmm..That's kinda big number.Haha..If I look back all this years before,it look like I didn't achieve much.I still stuck in this crappy job that doesn't pay much.But still,I'm thankful though.Syukur Alhamdulillah..How about you guys,what have you guys achieve so far.Some of us a gettin married this year.Soem of us were engaged this year.Me..? I got nothin..Hahaha.. To all single ladies out there,this store is still open..Hahahaha...

Ape lagi aku nak cerita ye..Haa.. Aku dapat dua org kawan baru..Nurse..Huhuhu.. Tak pernah terpikir bleh dapat kawan ngan nurse..Comei sehh... Thank's dina..Excited ni kawan ngan nurse...Diorang pun baik2...sweet je..dina kawan aku tu pun baik,sweet..(kene puji skit)Selalu gak hang out dengan diorang..memang sporting..huhu..Aku ade join club kereta tahun lepas.MVYIans..Drive with Pride..Promote skit.. Ni link ke forum kami Myvians.Tapi aku tak aktif sangat..Busy ngan keje and other stuff..Best join club mcm ni,bleh tambah kawan ngan pengetahuan.Ade la aktiviti sosial skit..Kalau tidak org cop anti-sosial plak.Hahahaha..Last aktiviti diorang aku join was trip to Broga Hills..Hills tracking..Mmg terbaik..Menguji fizikal dan mental..First time beb..Haha..

Hmm setakat ni dulu aku menaip..Mood aku tak brape nak baik ari ni..Problem punya masalah..Hahaha..Chow..

p/s : Sebelum terlupa,Happy Chinese New Year kepada yang menyambutnya..Gong Xi Fa Chai..

No comments:

Post a Comment