Monday, August 1, 2011

Selamat Berpuasa guy's...

Salam...

Hi guy's..Hari ni seluruh umat Islam menjalankan ibadah puasa di bulan Ramadhan selama sebulan.Rukun Islam ke-3,berpuasa sebulan dalam bulan Ramadhan.Bulan yang dinanti2 oleh seluruh umat Islam.Kalian puasa tak..? Jangan tinggal puasa o.k..Dan di malam harinya,kita tunaikan ibadat sunat Terawih..Sasaran tahun ini,tidak akan tinggal walau sehari pun..

Hari ini 1 Ogos 2011,Isnin - Aku memulakan tugas di tempat baru. Berpengkalan di Perbadanan Putrajaya.Menjalankan tugas yang diberikan.Waahh...Projek baru syarikat aku.Dikhabarkan aku di sini sehingga pertengahan tahun hadapan mengikut perancangan,InsyaAllah.Setakat hari ini aku belum mula apa2 lagi tugas,hanya membelek-belek dokumen dan contoh-contoh kod C#.C#,salah satu bahasa pengaturcaraan yang baru bagi aku.Banyak kena belajar..Belajar benda baru,seronok..Bertambah ilmu aku..Tempat kerja boleh ka nak dikatakan selesa.Ade dalam 12 orang dalam bilik ni..Tak la besar mana..Tapi bangunannya gah dan indah.. Suka permandangan disini..Persekitaran yang indah,segar dan moden.Cuma satu je masalah aku,jauh dari rumah..Dalam sejam perjalanan naik kereta ditambah dengan kesesakan lalulintasnya..Nama pun KL kan...

4 hari ini aku single,sebab kesayangan aku balik kampung...Hehehe...Jangan marah ye sayang... Dia pesan kat aku,jangan nakal-nakal..Tapi aku ni dah memang nakal,tapi bukan jahat ye...Hehehe.. Jangan risau ye sayang,boyfriend kamu ni setia lakunya...Hehehe...Balik la cepat,rindu ni...(Agak mengada-ngada di sini...) Besok die balik,tapi kami dah mungkin kurangkan aktiviti dating pada bulan Ramadhan ini..Menghormati bulan Ramadhan di samping aku nak habiskan masa lebih bersama keluarga.

O.k la..Setakat ini dulu..Lemau petang ni.Maklum lah pertama berpuasa.Selamat berpuasa semua,dan selamat berbuka..






No comments:

Post a Comment